Cuma, Eylül 07, 2012

Sahte Sevgi

    Yeşil Yol'un insanları duygulandıran oyuncusu M.C. Duncan geçen günlerde vefat etmiş. Allah rahmet eylesin tabi ama bu -çok çok çok mukadder olan- durumu putlaştırmanın, abartmanın ne manâsı var ? Ölmeden önce adını bir saniye dahi aylarca anmamış insanların facebook, twitter gibi sadece adı sosyal olan ağlarda, durumlarını bu adamın sözleri ile doldurmasını nasıl açıklayabiliriz ? Yok efendim ışığı söndür/dürme, aman patron insanların birbirilerine kötü davranmasından nefret ediyorum falan fistan. Bu insanların hayatlarında yaptıkları bir bok yok demek istiyorum aslında. Bu insanlar nereden geldiklerini sadece gerektiği zaman anımsarlar, geleceğe ışık tutmuş şahsiyetlerin isimlerini ancak ölümlerinde, doğumlarında vesaire zamanlarda zikrederler.

     Ya şöyle, bir yerden baktığım vakit bu insanların çevremde olmasına gerek yok diyorum ama diğer taraftan elbet bir gün bir konuda muvaffak olabilirler diyorum. Hani, bunun gibi bir kımıldamayı yapan insanların hep aynı zihniyete sahip olduklarını fark ettim. Özgür iradeleri ile seçtikleri yol farklı oluyor elbette lâkin bunların varacakları sonuç aynı. Bir boşluk mevcut. Bilmiyorum bu insanlar şunları izleyip gerçekten idrak etme çabasına girmişler midir ? http://www.youtube.com/watch?v=sTQh8cEh7dU

     Bre benim gerizekâlı arkadaşım, Duncan sana yakın gelecekte seni nelerin beklediğinden bahsetmiyordu! Duncan sana yaklaşan tehlikelere karşı nasıl korunabileceğinden bahsetmiyordu, o kendisine biçilen rollerle birlikte çatır çatır parasını yiyordu.

     Aklınızı bu şekilde oyalamayın lütfen. :/ Öncelikle geçmişimizi çok iyi bilmeliyiz ki, bizim dönemimiz başladığı vakit doğru kararları verebilelim. Hadi kalın sağlıcakla.

1 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum, zaten pek film izleme alışkanlığım yoktur adamın ismini gerçekten ilk defa duydum. Adamlar Duncan için birbirlerine küfürler savuruyor, çok abartıldı.

    YanıtlaSil