Perşembe, Ağustos 16, 2012

Baba-Kız


''Sibel Can kızı Melisa'nın babası Hakan Ural ile dudak dudağa öpüşürken çektiği fotoğrafın büyük yankı uyandırmasına ise tepki gösterdi. Melisa'nın yapılan yorumlardan sonra ağlayıp Türkiye'yi terk etme kararı aldığını anlatan Sibel Can, "Melisa çok üzgün. Ben de Melisa gibi büyüdüm. Annemin babamın kucağından inmezdim. İnanılmaz şımarık büyüdüm. Çok doğal bir resim bence. Orada çok güzel sevgi var. Melisa babasını çok sever. Konuştukça çocuğum üzülüyor. Aslında konuşmaya bile değmez. Saçma sapan fikirler, zihniyetler iğrenç yorumlar yapıyorlar. O bir genç kız. 'Aşık olduğum ülkemden bir an önce gitmek istiyorum' diyerek ağladı" şeklinde konuştu.''

Kaynak: http://magazin.milliyet.com.tr/melisa-ulkeyi-terketmeyi-dusunuyor/magazin/magazindetay/16.08.2012/1581847/default.htm

Aşağıdaki yorumların bir kısmı: ''bizim ülke böyle şeylere hazır değil'', ''abartmayın'', ''kimse kimsenin hayatına karışamaz'' falan diyor. Hazırmışız aslında bu yorumlara bakınca. Şarkıları sevilen, dinlenilen insanlara da dikkat etmek şart işte. Melisa'nın, Twitter profilini biraz gezdiğinizde zaten durumun ne kadar vahim olduğu ortada. Ulan insan aşık olduğu ülkesinin kültürünü bilmez mi ya ? Akıl var, mantık var. Gitme anasını satayım, gitme MELİSA GİTMEEEEEEEEEE! -Aman dikkat abi, aman dikkat.- Ensesti de dayamaya başladılar. Maşallah yurdum insanına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder